İstanbul'da Bloggerlar Buluşması

siu ajanda


Ben henüz katılıp katılamayacağımı bilmiyorum ama şimdiden ajandama kaydettim:))


26 Aralık Cumartesi saat 11'de
Cevahir Alışveriş Merkezinde Kahve Dünyası'nda

Detaylar için Özge'nin bloguna tık tık! :)

Kimler gidiyor merak ettim.. ?? :)



CONVERSATION

33 yorum:

  1. Siu ben İstanbulda olsam kesin gelirdim.

    YanıtlayınSil
  2. Ne güzel yazı o öyle yaaaa:) İnci gibi derler ya:)

    YanıtlayınSil
  3. Lise öğrencileri tutar ya böyle defterler, Hala tutuluyormuş demek:)

    YanıtlayınSil
  4. ben de düşündüm ama anadolu yakasında oturuyorum ve ctesi sabah olduğu için zorlanabilirim sanırım ...

    YanıtlayınSil
  5. Sechhll, Olsun istanbula gel :))

    pride, heuheu şımardım ama aslında kalemler çok tutuktu anlamadım kapaklarını mı açık bırakmışım bitiyormu anlamadım..

    modaretor, aslında lise döneminde günlük tutulur daha çok ajanda daha büyüklerin işi :)

    chfashiontrend, ben avrupa da olduğum halde saat beni zorlar :))

    YanıtlayınSil
  6. Sium ya bensiz içinize sinecek mi :P :), nese artık bir tanede ben gelince organize ederiz yoksa kıskanırım hihih..

    YanıtlayınSil
  7. yaaa çok kıskanıyorum yaa bende gelmeyii müthiş isterdimm:(:(

    YanıtlayınSil
  8. Smyr, sen gelmezsen bende yokum! :)

    pofiş, geelll :(

    YanıtlayınSil
  9. Bizi vekaleten sen git siucum bende antalyada olucam haftasonu ama kimler gelmiş kim nasılmış diye merak da edicem:)

    YanıtlayınSil
  10. Cindrella, çok güldüm ya deli vekaleten git demiş :)

    YanıtlayınSil
  11. Sen bunu dedin ya ben geliyorum o zaman:) :p, yerim kuzum ben seni...

    YanıtlayınSil
  12. Smyr, oleyy! olmadı ben ankaraya gelirim! :)

    YanıtlayınSil
  13. hepinizle küsüm artık :(

    ''yeni bi etkinlik hazırladım bu arada siz buluşunca cevahrde ben helikopterimi yolliycam toplaşın gelin ankara'ya burdaki kahve dünyasında içeriz kaafelerimiz olmaz mı?:D:D''

    YanıtlayınSil
  14. Biz kalabalık olucaz sığmayız sen helikopterinle gel dönersin sonra :)

    YanıtlayınSil
  15. Gelmezsen? :) gelicen ama söz verdin valla:):)

    YanıtlayınSil
  16. Smyr, senin için gelicem bir ara söz!

    YanıtlayınSil
  17. yuffiii :), ben de senin için ist. e gelicem..

    YanıtlayınSil
  18. ben de gelebilirim müsait olursam, haberleşiriz :)

    YanıtlayınSil
  19. canım aksilik cıkmazsa insallah bende gelmeyi dusunuorm..

    YanıtlayınSil
  20. ajanda kullanmanın iyi bi alışkanlık olduğunu düşünüyorum. o minik stickerları da çok sevdim! ayrıca yazında çok güzel siucum(:

    YanıtlayınSil
  21. not aldığına göre geleceksin anlaşılan ;)

    YanıtlayınSil
  22. Gidicez tabee balı hatta canım Özge'yle gelicem ne güzel yazmış stickerlar falan bebem ya

    YanıtlayınSil
  23. el yazına bayıldım şekerim en sevdiğim font a benziyor :)

    YanıtlayınSil
  24. düzenli planlı insan siuuu ;) ajandanı veee o güzel yazını sevsinler senin yaaa :)))
    ay bayıldım..

    YanıtlayınSil
  25. bende istiyorum gelmekkk beraber gidelimmi cnm?

    YanıtlayınSil
  26. istanbulda olursam gelmeyi çok istiyorumm :) kahve dünyası yıkılıcak şimdiden görür gibiyim hheheh

    YanıtlayınSil

  27. Smyr, Anlaştık bebek! :)

    Minenin Takıları, tamamdır :))

    hello kitty, konuşuruz zaten seninle tatlım..

    fraiser, teşekkürler cnm :)) o stickerları tesadüfen almıştım bir yerden adam "pardon ama napıcaksınız bunları" demişti:))

    fashionwithsisters, elinden geleni yap o zaman :))

    fotograf penceresinden, ben yaşlı nineler gibiyim unuturum yazmazsam :) beynimi buna alıştırmışım.. :)

    Edim, sana hk'li sticker yapıştırcam :)

    Syhn, ay çok merci :) Laçin bir site söylemişti el yazımızı font yapıyorduk sana font yaparım olmadı :))

    Pınar, bende sana bayılıyorum.. hep pozitif pozitif yazıyorsun :) canım saol..

    simla, konuşalım bebek bir aksilik çıkmazsa olur..

    fluffy, haber ver ama :))

    YanıtlayınSil
  28. Benim kafadan biri daha :))

    YanıtlayınSil
  29. Yurtdışında bir özel okulun her yıl düzenlediği bir kermese gitmiştim. Mayıs falan olmalı. Çıkışta adamlar kocaman afiş asmışlar,

    "Ajandalarınıza not edin, önümüzdeki yılın Mayısın şu şu günlerinde yapıcaz kermesi" diye.

    İçimden yükselen "Oha!" sesini zor bastırdım. Mayıs ayında bir yıl sonrasının ajandasını nerden bulayım, bulsam bir yıl sonrasına nasıl plan yapayım? Gavur icadı bunlar:) Ağustos böcekliğine devam!

    YanıtlayınSil
  30. el yazın cidden çok güzelmiş renkli renkli yazmışsın bide:) o çıkartmaları nerden buldun ya çok tatlı? :)

    YanıtlayınSil

  31. Coşkun, ben ajandanın sonuna hep diğer yılki ajandama ekleyeceklerimi not alıyorum :) ama genelde bu eklemeler aralık ayında yazılıyor .. :)

    merve, teşekkürler.. kırtasiyelerde bulabilirsin cnm..

    YanıtlayınSil