Elbisenizi Kendiniz Boyamaya Var Mısınız?

colour-in-dress-3

Değişik olmazmı? :))

colour-in-dress-4

4 farklı bedende 50 adet üretilen bu elbiselerin fiyatı ise 250 euro! Hem 250 euro vericem hemde ben mi boyayacağım?? :)

colour-in-dress-6

colour-in-dress-7

CONVERSATION

48 yorum:

  1. O kadar da güzel olmamış sanki deseni .. Ama fikir güzel bence ..

    YanıtlaSil
  2. ooh ne alaa memleket dimi :)
    elbiseyi de biz dikelim oldu olacak :)

    YanıtlaSil
  3. Dışavurum, evet fikir güzel ama düz tshirt alıp da kendimiz istediğimiz gibi yapabiliriz :)

    vintage, eheh haklısın valla :)

    YanıtlaSil
  4. Ben diy projelerinde kullanılacak şeylerin oluşturulmasından yanayım.

    Yani bir ürün yaparsın ama alırsın boyarsın suda cıkar, koluna takarsın düşer vs:)
    Kullanım imkanı olan şeyler olmalı.

    Bu elbisede üstüne para vererek oluşturdugun diy proje gibi:)

    Okadar para vermezdim ayrıca okadar sabrımda yok tektek boyayacak, pratik sonuc veren şeyler herdaim favorim:)!

    YanıtlaSil
  5. Bence zaten kendimiz boyadığımı için o kadar pahalı, designer oluyor sonuçta artık o :P

    Şaka bir yana benim ilk düşündüğüm bunun yıkanması vs durumlarda ne olacağı. Hani bu boyaların herhangi bir zararı var mı bi de?

    YanıtlaSil
  6. Daha basit şeylerde uygulanabilr ama şekillerini kendilerinin belirledikleri bir şeyde boyama yaparak ne kadar yaratıcı olunur bilinmez :))

    YanıtlaSil
  7. ben delirirdim bunu bitirene kadar. sabırsızım sabırsızz:)

    YanıtlaSil
  8. fikir çok orijinal değil mi :)

    YanıtlaSil
  9. 250 ver bi de kendin boyaaa :D peeh! :D

    o boyaları alıp başka tshirtlerde kullanmalı bence :D

    self d-sign! :)

    YanıtlaSil
  10. Modaerator, Çok güldürdün beni :) Sabrım yok tek tek boyayacak demiş:P

    Koray, Valla elbisenin durumunu bilemem ama tekstil kalemleriyle haşır neşir olmuşluğum var, boyayıp üzerine bi ütü yapıyorsun sonra çıkmıyor :)

    Burcu, Yani o da var, düz beyaz olsa elbise biz kafamıza göre desen yapsak??

    seda, hahah hergün biraz boyarsın işte her giydiğinde yani :))

    Minenin Takıları, ömür törpüsü ama biraz :))

    YanıtlaSil
  11. Caan, bende var boyalardan nezihten almıştım 3-4 sene oldu :) hala yazıyor süper ama :)

    YanıtlaSil
  12. mesela puzzle da yapamayanardanım ben!:) evet anca kademe kademe boyayabilirim, ilham perim bana ayak uydurabilecek mi merak etmiyor değilim:)

    YanıtlaSil
  13. :P Örgü falan zaten hiç yapamıyorum yoksa ne güzel bereler yapıyor herkes nerdeee!

    YanıtlaSil
  14. bir de bu boya boya bitmez, bütün işi gücü bırakıp boyamak lazım, benim gibi tembel biri de bunu boyarım diye alır sonra siyah-beyaz boyamadan giyer:)))

    YanıtlaSil
  15. ahahaha :D ben yapiim size bi edi-siu tshirtü :D

    YanıtlaSil
  16. bu tarz bir kumaş bulunup basit bir elbise dikip, boyanabilir:)
    tabıı peygamber sabrınıda yanına alarak :)

    YanıtlaSil
  17. cnm ben buna benzer bi fikri oyshoda gördüm...hello kitty shirtü 4lü kalemlerle satılıo ve sen istediğin gibi boyayabiliosun hemde 35 liraya...

    YanıtlaSil
  18. Keşke o kadar sabırlı olabilsem!

    fashionnar@blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. fikir kesinlikle çok orjinal :) insanın kendi emeğiyle yaptıgı şeyi seve seve giyiyo da bu zevke ulaşmak için 250 euro vermek saçma :)

    YanıtlaSil
  20. walla kendi kendime bişiler yapacak sabır bende hiçbir zaman olmadı...sadece yemek,kek,kurabiye yapmayı seviyorum :)hehehheee...

    YanıtlaSil
  21. Ahaa ben cok sevdim! Modeli de cok guzelmis elbisenin boyle hafif kabarik etekli, kolsuz ;)

    YanıtlaSil
  22. fikir guzel de yeni bi fikir degil ki bu :) surusuyle blogger in yaratici insanin taa ne zamandir yapmakta oldugu bir seyi, parasi fazla olanlara alin siz de designer olun, yaraticiliginizla kendi cizginizi olusturun gibi suslu puslu fikirlerle pazarlamaya kalkmislar:)

    ise yarar mi, yarar:) ama biz yer miyz :d

    YanıtlaSil
  23. farklı bişi ama daha hoş çizgilerde olabilir belkide :)

    YanıtlaSil
  24. ay yok hiç benlik diil...en sonunda ben boyayı falan fırlatır atardım..başa çıkılır mı bunla yaa..

    YanıtlaSil
  25. ahhahahaha:)))
    helal sana!!
    heralde yani bi zahmet boyayında verin :D

    YanıtlaSil
  26. Yok bebem yok bana göre değil :) Hem farklı planlarım var bu boyama konusunda anlatırım sana bebek mucx

    YanıtlaSil
  27. Siu, duydun mu, böyle "kendin süsle" tarzı yanında kutu kutu taşları payetleri biyetleriyle gelen gelinlik yapmışlar, 3000 Eurocukmuş! deermişim!

    YanıtlaSil
  28. Seda, Hahah deli seni ilham perini sevsinler :)

    Modaerator, Bere nerden çıktıı deli :P

    Missred's Diary, Aynen yaa bende öyle düşündüm, siyah beyaz giyerim herhalde :P

    Can, Ben yapmıştımm doğumgünümde.. bak 22 aralıktaki yazıya :)

    Sezgi, Ohoooo ama diyorum :)

    Gizzy, Vayy bak bu güzelmiş cnm :)

    nar, haklısın valla..

    fluffy, kendi emeği evet ama sadece boyamak bu statüye ne kadar girer bilmiyorum :)

    kocasını seven kadın, bana da öğretsene kek, yemek, kurabiye 4 ay kaldı bak evleniyorum :)
    kocasını seven siu olucam bende :)

    Deniz, Ama renkler yeterli gelmedi bana :)

    Betul, Yeni demedim ki zaten :) Ben de tshirt yapmıştım hatta tekstil kalemleriyle
    ama dediğin gibi yemedikkk :)

    fotograf penceresinden, fotoğraflarda nasıl çıkar fazla karışık dimi :)

    zeynepin sesi, tembel seni, nasıl kaçıyo :)

    Syhn, ahahah tabi ya :) bak nasıl benim kafadan :P

    Edim, Anam! Anlat anlat çatlatma :P

    YanıtlaSil
  29. Coşkunnnnn şakamısın :)))

    YanıtlaSil
  30. fiyatını okuyana kadar kocaman bir gülücük vardı yüzümde ;(

    YanıtlaSil
  31. Antigone, hehe o noktaya kadar belki diyorsun sonra e olmaz artık :) değecek bişey değil yani bence :)

    YanıtlaSil
  32. 250 euro'ya 10 tane elbise diker 20 tane thsirt boyar,üstünede para artırıp bişiyler alırım hihihih:)))abarttımmı?yoo:))

    YanıtlaSil
  33. walla iyiymis, ben de katiliyorum. o kadar para ver ustune de kendin boya! yok canim ben almiim, ztn basladigim hersey yarim kalio:))

    YanıtlaSil
  34. değişik bir fikir valla ama elbise pek güzel değil:) ama sana katılıyorum bu fikri kendimiz tshirte falan uygulayabşliriz canikom:)

    YanıtlaSil
  35. Kuzu öyle üst baş penye saçma sapan boyamalar değil yani :) Farklı bir zemine datlum anlatırım telde yorum okuyanlar var biliyorsun :)

    YanıtlaSil
  36. cok zor ıss ooo kendı tshırtlerımızı boyarız onu boyayıncaya kadar dı mı hem de DIY olur :)) hem ya boya bıterse :)))

    YanıtlaSil
  37. çok iyi bir fikir bence:)

    YanıtlaSil
  38. "Pahalı ve eğlenceli"ymiş Siu'cum:)

    YanıtlaSil
  39. olmaz olmaz bu iş olamazzz:)

    http://modavehobiperisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  40. Ben boyarken kafayı yiyebilirim :) çok sabırlı olmama rağmen çıldırırım sanırım.

    YanıtlaSil
  41. sabır ister wallahiii:)))

    YanıtlaSil
  42. Gerçekten de çok abartmışlar, 250 euroya 25 elbiselik boya alırım:)

    YanıtlaSil
  43. Duygu, Hemde gerçekten diy olur yaptıklarımız :))

    Arzu Sonmez, :)) ihih aynen benimde o kadar çok yarım kalan projem varki :P

    Smyr, Aynen bebeğim fikri çalalım yeter :P

    Eda :) Duydumm bile çoktan ne zaman istersen bebek!

    Today i am stylist, haha evet boyalar yetmezse nolcak :P

    cupcake, ne zaman yapıyorsunn :)

    Bellek Kutusu, Pahalı zevk işte bu olsa gerek :P

    Moda ve hobi perisi, niyee .. ömrümüz yetmez dimi bunu boyamaya :)

    Serap, Aman boşver sende daha güzel projeler vardır zaten :))

    Seda, mumumumumumumcux:)

    Simla, sen geceleri 12 ye kadar çalışmaya devam edersen 8 ay da anca bitirirsin zaten bunu :)

    DB Junk, katılıyorum.. işin içine tasarım kelimesi girince bazen bazı şeylerin fiyatı kanatlanıp uçuyor.. En azından becerikli insanlar için öyle :)

    YanıtlaSil
  44. Hahahah fikir güzel olmasını güzel de hem 250 euro verip hem de kendim mi boyayacağım? sözüne katılıyorum! :))

    YanıtlaSil
  45. sen yardım edersen alıcam bak :)

    YanıtlaSil
  46. sui bu tekstil kalemlerini nerden bulablrm peki?mümkünse kolayca ulalablceğim bi adres wreblr msin?teşekkür edrm.

    YanıtlaSil
  47. fashionista, ben bir kaç sene önce nezih kırtasiyeden almıştım şuan varmıdır bilmiyorum yani nerelerde vardır?
    ama eminimki daha çok yerde vardır :)

    YanıtlaSil